W związku z piętnastoleciem istnienia studio produkcyjne Human Ark przechodzi rebranding. Human – bo tak nazywać się będzie od teraz firma – zmienia zarówno strategię biznesową, jak i identyfikację wizualną.
Jak czytamy w komunikacie prasowym, nowa nazwa ma wskazywać, że firma stawia człowieka w centrum swoich działań. Dodatkowo studio zaczęło realizować formy dłuższe niż animacje i reklamy, a także stworzyło w Warszawie specjalnie wyposażoną przestrzeń w celu umożliwienia obsługi postprodukcyjnej.
Poprzednie logo
Nowe logo
Jak tłumaczy Maks Sikora, CEO studia produkcyjnego Human, nazwę skrócono, aby podkreślić, że to człowiek jest „kwintesencją tej firmy”.
Studio jest właśnie na etapie produkcji pierwszego na tak dużą skalę w Polsce filmu familijnego 3D, „Diplodoka”, w reżyserii Wojciecha Wawszczyka, dyrektora artystycznego studia.
Nowe logo oraz slogan to efekt pracy zespołowej Human. (zd)