Agencja Remarkable Ones na początku czerwca 2022 roku poinformowała o zmianie nazwy i rozszerzeniu zakresu swoich usług. Od teraz firma będzie działać jako Ro, a zakres jej działalności, obejmujący dotychczas public relations, rozszerzy się na realizację zintegrowanych kampanii marketingowych 360 i usługi skierowane do branży WEB3.
Rebranding obejmie zmianę nazwy, identyfikacji wizualnej oraz strony internetowej, a także rozwój portfolio realizowanych działań. Ro będzie oferować realizację zintegrowanych kampanii marketingowych – wizerunkowych 360 stopni i działania dla podmiotów z branży WEB3. „Nowe usługi są dopełnieniem strategii firmy, która zakłada kompleksowe podejście do projektów komunikacyjnych – od koncepcji, poprzez współpracę z mediami i influencerami/liderami opinii, tworzenie treści, aż do wykorzystania kanałów social media i kampanii digital” – wyjaśnia agencja, która od początku swojej działalności specjalizuje się w komunikacji projektów z obszaru innowacji dla korporacji, start-upów, funduszy VC oraz podmiotów publicznych, których obszar działalności związany jest z nowymi technologiami.
Nowe logo agencji
Poprzednie logo agencji
„Zależało nam, aby nowa identyfikacja wizualna i strona internetowa ro.team wyrażały wartości wpisane w DNA agencji od początku jej istnienia. Od lat skutecznie i z sukcesami opowiadamy angażujące historie o tych, którzy zmieniają świat. Jednak u podstaw tego, co robimy, od zawsze leżało strategiczne podejście, wykraczające daleko poza tradycyjne relacje z mediami” – wyjaśnia Magda Mikulska, partner Ro.
Krystian Cieślak, dyrektor zarządzający agencji, dodaje, że obecnie powstają nowe sektory gospodarki, które tworzą cyfrowe produkty i usługi do odbiorców nowej generacji. „W obszarach takich jak WEB3 świętym gralem komunikacji pozostają kompetencje w zakresie budowania społeczności, growth hackingu, współpracy z wyspecjalizowanymi liderami opinii, kompleksowego zarządzania doświadczeniem użytkownika oraz retencją użytkowników” – mówi, podkreślając, że specjalnie z myślą o tym sektorze rynku firma uruchomiła nowe usługi.
Krystian Cieślak i Magda Mikulska
Zespół Ro liczy aktualnie 12 osób, a wśród klientów agencji są m.in. Sodastream, Student Depot, Booksy, uPacjenta, Infoshare, Ministerstwo Rozwoju i Technologii, Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości czy Niantic Inc., twórcy gry PokemonGo.
Za przygotowanie nowej identyfikacji wizualnej Ro odpowiadało Leniva° Studio. (mb)