Marka Predom, certyfikująca produkty elektroniczne, zaprezentowała nowe logo. Nawiązuje ono do poprzedniego znaku, zostało jednak odświeżone, by wpisywać się w identyfikację wizualną Sieci Badawczej Łukasiewicz, której marka stała się częścią oraz przypominać o jej historii i korzeniach.
Predom oddział Łukasiewicz – Instytut Mikroelektroniki i Fotoniki w tym roku obchodzi pięćdziesięciolecie istnienia. „Z tej okazji powstało nowe logo, które przywołuje pozytywne skojarzenia i nawiązuje do historii polskiego przemysłu” – mówi Waldemar Rumiński odpowiedzialny za marketing w Predom.
Nowe logo
Nowy logotyp nawiązuje do poprzedniego przez zachowanie symbolu domku. Znak został zaprojektowany przez katowickie studio graficzne Balahibo. „To, co dla nas ważne, pozostał w nim symbol domu, gdyż od lat wskazuje on na końcową grupę odbiorców naszych produktów i usług, ponadto to naturalne rozwinięcie nazwy Predom – precyzyjny dom” – dodaje Filip Walczak, kierownik oddziału Predom należącego do Łukasiewicz – Instytutu Mikroelektroniki i Fotoniki.
Autorzy logo stworzyli kilka jego wersji kolorystycznych, które odzwierciedlają poszczególne segmenty działalności marki, tj. Predom certifications, Predom power electronics, Predom electronical products i Predom automotive.
Poprzednie logo
Dawny logotyp zaprojektował Ryszard Bojar, artysta plastyk, który był autorem również logo warszawskiego metra. (bs)