PKP Intercity wybiera firmę, która zajmie się obsługą public relations przewoźnika.
15 czerwca 2022 roku spółka ogłosiła przetarg na świadczenie usług PR.
Zgłaszające się firmy biorące udział w konkursie ofert będą miały do wykonania trzy zadania w formie prezentacji multimedialnych. Pierwszym zadaniem będzie „przedstawienie koncepcji kreatywnej promocji pociągów PKP Intercity jako niskoemisyjnego środka transportu, drugim – przedstawienie koncepcji kreatywnej zachęcenia dotychczasowych użytkowników transportu indywidualnego samochodowego do zmiany nawyków podróżowania i wybierania pociągu, a trzecim – przedstawienie planu komunikacji i zaproponowanie działań w sytuacji kryzysowej”.
Wybrana agencja będzie pracować dla PKP Intercity przez 24 miesiące od dnia podpisania umowy. Termin składania ofert mija 1 lipca 2022 roku o godzinie 12:00.
Szczegóły przetargu znajdują się na stronie. (zd)