Burda Media Polska w lipcu 2022 roku zaprezentowała nową identyfikację wizualną. Rebranding związany jest ze zmianami, jakie nastąpiły po połączeniu Burda z Edipresse Polska, oraz planami firmy na przyszłość.
Nowy logotyp ma również służyć odzwierciedleniu digitalowego charakteru marki. Wiąże się to z „odświeżeniem wizerunku, budowaniem zróżnicowanego środowiska pracy oraz dostosowaniem przekazu wizualnego i marketingowego do nowej tożsamości i strategii firmy”.
Niebiesko-czarne logo zastąpiły kolory, które symbolizują redakcje wchodzące w skład portfolio Burdy.
Poprzednie logo
Autorem nowej identyfikacji wizualnej jest Marek Knap, dyrektor artystyczny w Burda Media Polska. Knap jest również wykładowcą na wydziale grafiki na warszawskiej ASP oraz projektantem specjalizującym się w grafice edytorskiej i typografii.
Nowe logo
To pierwszy rebranding w historii polskiej marki Burda Media. (bs)