12 lipca 2022 roku na blogu Instagrama pojawiła się informacja o nowym miejscu w aplikacji, będącym przestrzenią dla marek i twórców.
W ramach Meta Business Suite będzie można filtrować konta, które są nastawione na współpracę, według płci, wieku, liczby obserwatorów i zainteresowań. W oparciu o dane demograficzne będzie można również zobaczyć twórców, którzy wyrazili chęć nawiązania współpracy z daną marką lub oznaczyli ją – informuje źródło.
Po odkryciu potencjalnych twórców do kooperacji marki mogą korzystać z Creator Marketplace, aby tworzyć kampanie i projekty do udostępnienia twórcom – opisu celu kampanii, pożądanych rezultatów, wynagrodzenia i wszelkich dodatkowych informacji związanych z projektem twórcy.
Wszystkie wiadomości wysyłane przez marki do twórców będą lądować w nowo utworzonej skrzynce, specjalnie do tego przeznaczonej. Twórcy mogą odpowiadać markom i koordynować z nimi działania bezpośrednio w aplikacji. (zd)