czwartek, 14 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościTikTok da więcej kontroli nad tym, co wyświetli koło reklam

TikTok da więcej kontroli nad tym, co wyświetli koło reklam

„Inventory Filter” to nowe narzędzie, które zapewnia reklamodawcom większą kontrolę nad treściami wyświetlanymi obok ich reklam w sekcji „Dla Ciebie” w aplikacji TikTok.

Nowa funkcja daje reklamodawcom dostęp do trzech różnych poziomów zasobów wideo – Full Inventory, Standard Inventory i Limited Inventory, które zdefiniowane zostały na podstawie zasad aplikacji i branżowych standardów.

Wybrany poziom można zdefiniować w TikTok Ads Managerze podczas tworzenia kampanii.

Filtr klasyfikuje treści tworzone przez użytkowników przez analizę tekstu, dźwięku, wideo i obrazów, oceniając czy nie naruszają zasad i czy dotyczą tematów potencjalnie kontrowersyjnych. Film, który zostanie tak zdefiniowany, zostanie następnie przypisany do jednego z czterech poziomów ryzyka.

Pierwsza kategoria to Floor Content. Zawiera ona treści, które zostały usunięte przez naruszenie zasad TikToka. High Risk Content to treści gloryfikujące lub prezentujące w sposób bezrefleksyjny tematy potencjalnie kontrowersyjne. Trzecią kategorią jest Medium Risk Content, która zawiera treści fikcyjne lub rozrywkowe dotyczące potencjalnie kontrowersyjnych tematów. Ostatnim poziomem jest Low Risk Content, czyli filmy o walorze edukacyjnym, dotyczące potencjalnie kontrowersyjnych tematów.

Nowa funkcja dostępna jest już w Australii, Brazylii, Kanadzie, Egipcie, Francji, Niemczech, Indonezji, Włoszech, Japonii, Arabii Saudyjskiej, Malezji, Meksyku, Holandii, Filipinach, Polsce, Singapurze, Korei Południowej, Hiszpanii, Szwecji, Tajlandii, Turcji, Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Wielkiej Brytanii, Stanach Zjednoczonych oraz Wietnamie. (bs)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj