niedziela, 17 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościPublic Policy zajmie się też social mediami i digitalem

Public Policy zajmie się też social mediami i digitalem

Od 1 sierpnia 2022 roku Public Policy rozbudowało zakres świadczonych usług. Agencja realizująca projekty public affairs i public relations w dziedzinie ochrony zdrowia zajmie się również działaniami w mediach społecznościowych i digitalem. Do zespołu dołączył Rafał Wasilczyk, Social Media Coordinator.

Agencja Public Policy powstała w 2019 roku i do tej pory realizowała projekty public affairs i public relations w dziedzinie ochrony zdrowia na rzecz przedsiębiorstw, ich związków, organizacji pozarządowych oraz eksperckich. W ramach projektów społecznych firma wspiera organizacje pozarządowe, zabiegające o poprawę opieki nad pacjentami zmagającymi się m.in. z chorobami onkologicznymi i rzadkimi.

Teraz firma zapewni też klientom obsługę w zakresu social mediów i digitalu. W zakres jej usług wchodzą m.in.: strategia digital i social media, kampanie MetaAds i GoogleAds, działania SEO, performance marketing, content marketing, kompleksowe prowadzenie konta w social mediach czy szkolenia digital.

„Social media i aktywności z obszaru digital stanowią obecnie nieodłączny element nowoczesnych i skutecznych działań komunikacyjnych. Mając to na uwadze, postanowiliśmy podjąć współpracę z Rafałem. Jestem przekonany, że jego bogate doświadczenie przyczyni się do wsparcia komunikacyjnego naszych klientów. Stale się rozwijamy i zwiększamy zakres kompetencji, które kompleksowo uzupełniają nasze działania w pozostałych obszarach” – mówi Wojciech Wiśniewski, Założyciel i Prezes Zarządu Public Policy.

Rafał Wasilczyk z początkiem sierpnia 2022 roku dołączył do agencji na stanowisko Social Media Coordinatora. Jest członkiem zespołu PR, utworzonego w listopadzie 2021 roku. Do jego zadań należy tworzenie strategii komunikacji i kompleksowa obsługę klientów w mediach społecznościowych.

Wasilczyk od ponad 14 lat jest związany z marketingiem i specjalizuje się w działaniach z zakresu social media i digital. Doświadczenie zdobywał pracując w firmach z sektora retail, FMCG, wydawniczego czy ubezpieczeniowego – pracował m.in. w takich firmach jak CUK Ubezpieczenia, Time, PZWL Wydawnictwo Lekarskie, Matras , Kakadu czy EMPIK. Był odpowiedzialny za działania promocyjne, budowanie marek i ich komunikację w środowisku online. Realizował też projekty digitalowe dla firm MROT, Eurocash, Germtec, Wydawnictwo Wilcza, Prószyński Media, Drakenberg, Fjallraven, Fyrklövern. Jest również ekspertem z zakresu Google Ads i Facebook Ads, szkoleniowcem i popularyzatorem wiedzy z obszaru digital. Ukończył zdrowie publiczne na Warszawskim Uniwersytecie Medycznym. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj