We wrześniu 2022 roku Magda Mołek, polska dziennikarka i prezenterka telewizyjna, została ambasadorką marki bieliźnianej Triumph.
Kampania startuje pod hasłem „#ItsPersonal”. Jak komunikuje firma, kampania jest hołdem dla kobiet i celebracją ich indywidualności.
„Co lubię w sobie najbardziej? Moją odwagę, by spełniać własne potrzeby zamiast cudzych oczekiwań. Codziennie pełnię wiele różnych ról, ale nie zapominam już o sobie, o tym że to ja jestem ważna. Szanuję innych, ale przede wszystkim szanuję siebie, więc dbam o własne granice. Dojrzała kobiecość według własnego pomysłu – to dla mnie wielka wartość, która daje mi komfort istnienia” – mówi Magda Mołek.
Ambasadorkę będzie można zobaczyć na witrynach salonów Triumph w Polsce od 14 września 2022 roku.
Zdjęcia do kampanii globalnej zostały stworzone bez scenariusza, bez filtrów i przedstawiają cztery bohaterki z różnych części świata. (bs)