Około 90 proc. użytkowników Instagrama obserwuje w serwisie przynajmniej jedną markę, dlatego we wrześniu 2022 roku platforma zaczęła wprowadzać nowe narzędzia, mające zwiększyć kreatywność reklam oraz ułatwić markom wypromowanie się i rozwijanie biznesu – czytamy na business.instagram.com.
Aby uatrakcyjnić tworzenie Reelsów, Instagram wprowadził bezpłatne, wysokiej jakości utwory z biblioteki Meta Sound Collection. Dzięki nim firmy mogą wybrać utwór ręcznie albo pozwolić, by aplikacja automatycznie dopasowała najlepszą muzykę do reklamy na podstawie jej treści – pisze źródło.
Jak czytamy, najnowsza aktualizacja sprawia, że zakładka Explore będzie zawierać reklamy, aby dotrzeć do osób przeglądających swoją tablicę główną, niekoniecznie szukających reklam.
Źródło:business.instagram.com
W ramach testu platforma chce również wprowadzić dla twórców ze Stanów Zjednoczonych możliwość dodatkowego zarabiania na reklamach wyświetlanych na ich kontach.
„Niedawno uruchomiliśmy otwartą wersję beta AR Ads, dostępną zarówno w feedzie, jak i w Stories, oferując wciągające doświadczenia związane z reklamami w rzeczywistości rozszerzonej. Poprzez doświadczenie AR marki mogą zachęcać ludzi do interakcji z produktem” – czytamy. (zd)