YES, marka biżuteryjna dołącza do akcji profilaktyki raka piersi i rusza z kampanią „Kochane, Przebadane!”. Na całym świecie październik jest Miesiącem Świadomości Raka Piersi, a 15 października przypada Europejski Dzień Walki z Rakiem Piersi, którego symbolem jest różowa wstążka.
W ramach akcji marka YES przebada wszystkie chętne pracownice, a wizyta u lekarza wraz z badaniem USG zakończy się podziękowaniem w postaci koszulki z logo „Kochane, Przebadane!”.
Ponadto, marka wspólnie z edukatorką ginekologiczną i onkologiczną, Agą Szuścik, przygotowała eksperckie wideo instruktażowe pokazujące, jak wykonać samobadanie piersi. 20-minutowy film jest dostępny na kanale YouTube marki YES.
Akcja „Kochane, Przebadane!” łączy propagowanie wiedzy i dobrych praktyk profilaktycznych, które mogą pomóc w szybkim rozpoznaniu choroby – komunikuje marka. (bs)