Spółka Małopolskie Dworce Autobusowe ogłosiła konkurs na opracowanie logotypu dla serwisu transakcyjnego do sprzedaży biletów autobusowych PKS.pl.
Konkurs on charakter otwarty i skierowany jest przede wszystkim do grafików, projektantów, artystów plastyków oraz studentów i absolwentów wyższych uczelni z całej Polski.
Nowa identyfikacja wizualna posłuży do promocji serwisu we wszystkich wydawnictwach spółki, na platformie serwisu sprzedażowego online, pozostałych stronach internetowych spółki, jak również w mediach społecznościowych.
Organizatorzy konkursu komunikują, że nowa kreacja ma obrazować nie tylko przeskok komunikacyjny, ale i rozwój spółki MDA, podkreślając jej „otwartość na podążanie za najnowszymi trendami”.
Rebranding zbiegnie się również w czasie z pracami nad obecnym systemem transakcyjnym, zmierzającymi do jego unowocześnienia oraz rozszerzenia dotychczasowych funkcjonalności.
Prace można składać do 9 grudnia 2022 roku do godziny 13:00 w siedzibie organizatora (ul. Mosiężnicza 3, 31-547 Kraków, sekretariat, II p.).
Dla autora zwycięskiego projektu przewidziana została nagroda pieniężna w wysokości 8 tys. zł brutto. (bs)