Warszawska agencja Alert Media Communications, specjalizująca się w zarządzaniu kryzysowym, strategiach komunikacyjnych i relacjach z mediami, w grudniu 2022 roku świętowała 20-lecie działalności. Z tej okazji firma zaprezentowała odświeżone logo, dopasowane do dzisiejszych standardów.
Nowy logotyp jest odświeżoną wersją dotychczasowego znaku agencji, którym ta posługiwała się od początku istnienia. Jak mówi Adam Łaszyn, założyciel i prezes Alert Media, używany do tej pory znak „znakomicie się sprawdził przez całe dwie dekady – wciąż graficznie wyglądał wyraziście”, „dawał rozpoznawalność i wybornie komunikował atrybuty marki”.
Nowe logo – jak wyjaśnia szef agencji – to wersja „uwspółcześniona na potrzeby estetyki lat dwudziestych naszego wieku”. W znaku pozostały kolory pomarańczowy i szary. „Więcej subtelności i dynamiki. Kluczowy pozostał sygnet w postaci splotu w centrum graficznej emanacji naszego brandu. Ten splot to relacje. Świetne relacje. Trwałe. Zawsze będą w jądrze naszej marki, agencji, naszego zespołu” – tłumaczy Łaszyn.
Stare i nowe logo Alert Media Communications
Alert Media Communications powstało w 2002 roku i od początku zajmuje się komunikacją kryzysową i działaniami media relations, szkoleniami komunikacyjnymi. Później agencja rozwinęła też usługę tworzenia strategii komunikowania i symulacji kryzysowych.
„Zaczynaliśmy w 2002 roku niemal jak firma garażowa, a nawet ciaśniej, bo w pokoju, który mieścił zaledwie trzy osoby i nie zmieściłoby się tam auto. Na pierwszą prezentację dla potencjalnego klienta laptop musieliśmy pożyczać” – powiedział na jubileuszowym spotkaniu Adam Łaszyn, założyciel i prezes Alert Media.
Obecnie wśród klientów agencji są takie firmy jak Bahlsen, Danone, DHL, Ecowipes, Maspex, Medtronic, Novartis, Pepsico, Roche, Velux, Pepco, Goodyear/Dębica i Nutricia. (mb)