W ramach kontynuacji współpracy z włoskim producentem ryżu Riso Gallo, agencja TBWAPR, wchodząca w skład TBWACommunication Group, realizuje kolejne działania public relations. TBWAPR zajmuje się obecnie PR dla linii produktów Riso Gallo – Risotto Pronto. We wcześniejszych działaniach Agencja promowała ryż do risotto Arborio oraz stworzone specjalnie na rynek polski produkty Dodatek do potraw i Danie Główne.
Działania PR na lato 2005 przewidują przede wszystkim relacje z mediami, głównie z prasą kobiecą, kulinarną i life style. W ubiegłym roku TBWAPR przygotowała m.in. mailing do szefów włoskich restauracji w całej Polsce. Otrzymali oni ekskluzywny album „Guida Gallo” zawierający 100 przepisów na risotto – typową potrawę północnych Włoch. Agencja organizowała także konkursy dla internautów portali kulinarnych oraz konkursy promocyjne dla czytelniczek prasy kobiecej. Marka nie była wspierana działaniami ATL i BTL.