ProfiLingua, szkoła języków obcych, w grudniu 2022 roku ogłosiła, że odświeża swoje dotychczasowe logo.
Jak komunikuje firma, rebranding jest związany z procesem powstania grupy Tutore, której częścią stała się ProfiLingua. Do tej pory logo składało z nazwy oraz z sygnetu w formie dwóch dymków nawiązujących do internetowych komunikatorów. Jeden z nich był w kolorze pomarańczowym – to barwa, która „jest zakorzeniona w tożsamości szkoły językowej” i podkreśla „energetyczny charakter” marki.
Poprzenie logo
Od teraz ProfiLingua i Tutore będzie łączyć wspólny sygnet – sowa, która swoim wyglądem nawiązuje także do symbolu nieskończoności. Font logotypu został unowocześniony, co sprawia, że identyfikacja wizualna nabrała lekkości – komunikuje firma. Jak czytamy w informacji prasowej, nowa identyfikacja ma „budzić skojarzenia związane z wiedzą oraz ciągłym dążeniem do samodoskonalenia i związanej z nim potrzeby edukacji”. (bs)