W styczniu 2023 roku agencja marketingowa Tigers, specjalizująca się w digital marketingu, poszerzyła zakres swoich działań o public relations.
Nowo utworzonym działem PR zajmuje się Oscar Dąbkowski, który w ostatnich latach pracował głównie jako wydawca i redaktor prowadzący serwisów internetowych takich jak gala.pl, elleman.pl i czy viva.pl, a także współpracował z agencjami PR. W swojej karierze prowadził także profile marek medialnych w social mediach, tworzył podcasty i formaty wideo dla takich wydawnictw jak Burda Media i Edipresse Polska. Wspierał też komunikację sklepu Moliera 2.
Agencja aktualnie prowadzi też rekrutację na stanowisko PR Managera.
Na początku 2023 roku do Tigers dołączyła także Katarzyna Mıstaçoğlu, która objęła stanowisko Marketing Specialist. Ma doświadczenie w działaniach w zakresie content marketingu, kierowaniu wewnętrznym teamem marketingowym oraz realizacji wielu kampanii promocyjnych i sprzedażowych. Wcześniej pracowała m.in. jako Content Specialist oraz szefowa trendów i marketingu w firmie Pani Swojego Czasu.
Za PR agencji Tigers odpowiada z kolei Paulina Błażyca, PR Specialist, związana z firmą od października 2022 roku. (mb)