Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Finał SABRE EMEA Awards 2023 z polskimi agencjami. dziewięć agencji z polski znalazło się w finale konkursu branży public relations sabre emea, organizowanego przez provoke media, który nagradza najlepsze osiągnięcia w dziedzinie brandingu, zarządzania reputacją oraz kampanie public relations. to, na co jury zwraca szczególną uwagę, to strategie i planowanie, kreatywność rozwiązań oraz sposób pomiaru i oceny. w finalo znalazło się mjcc za kampanię „feel the pepco values”, zrealizowaną dla pepco. trzy nominacje otrzymało clue pr: za kampanię „girls can achieve anything”, zrealizowaną dla lego, za projekt „leaders 3.0: warriors, queens and wrestlers”, zrealizowany we współpracy wiserabbit oraz „superbet rapid & blitz warsaw 2022” dla superbet (z honest media, el padre). hill+knowlton strategies znalazło się w finale z kampanią „back from depression”, zrealizowaną dla janssen poland. msl poland z kolei otrzymało nominację za kampanię „huawei startup challenge” zrealizowaną dla huawei oraz akcję „let’s talk honestly about obesity” dla novo nordisk. public dialog i maurent pr zostały nominowane za kampanię „it wasn’t the pipes that caused the huge vistula river’s disaster”, zrealizowaną dla amiblu. komunikacja plus znalazła się w finale z kampanią „development of electrolyte factory in poland”, zrealizowaną dla capchem poland. icon strategies otrzymało nominację za kampanię „polish cities of the future 2050”, zrealizowaną dla saint-gobain group. n42 concept agency znalazło się w finale z projektem „akademia agrihandler”. 23 marca 2023 roku we frankfurcie odbędzie się finałowa gala, podczas której ogłoszone zostaną zwycięskie kampanie. zgłoszonych w tegorocznej edycji zostało 760 kampanii, wszystkich zgłoszeń zaś było ponad dwa tysiące, ponieważ niektóre kampanie były prezentowane w kilku kategoriach. (zd).
Dziewięć agencji z Polski znalazło się w finale konkursu branży public relations SABRE EMEA, organizowanego przez PRovoke Media, który nagradza najlepsze osiągnięcia w dziedzinie brandingu, zarządzania reputacją oraz kampanie public relations.
To, na co jury zwraca szczególną uwagę, to strategie i planowanie, kreatywność rozwiązań oraz sposób pomiaru i oceny.
W finalo znalazło się MJCC za kampanię „Feel the Pepco values”, zrealizowaną dla Pepco.
Trzy nominacje otrzymało Clue PR: za kampanię „Girls Can Achieve Anything”, zrealizowaną dla LEGO, za projekt „Leaders 3.0: Warriors, Queens And Wrestlers”, zrealizowany we współpracy WiseRabbit oraz „SUPERBET RAPID & BLITZ WARSAW 2022” dla Superbet (z HONEST Media, El Padre).
Hill+Knowlton Strategies znalazło się w finale z kampanią „Back from Depression”, zrealizowaną dla Janssen Poland.
MSL Poland z kolei otrzymało nominację za kampanię „Huawei Startup Challenge” zrealizowaną dla Huawei oraz akcję „Let’s talk honestly about obesity” dla Novo Nordisk.
Public Dialog i Maurent PR zostały nominowane za kampanię „It wasn’t the pipes that caused the huge Vistula River’s disaster”, zrealizowaną dla Amiblu.
Komunikacja Plus znalazła się w finale z kampanią „Development of electrolyte factory in Poland”, zrealizowaną dla Capchem Poland.
Icon Strategies otrzymało nominację za kampanię „Polish Cities of the Future 2050”, zrealizowaną dla Saint-Gobain Group.
N42 Concept Agency znalazło się w finale z projektem „Akademia Agrihandler”.
23 marca 2023 roku we Frankfurcie odbędzie się finałowa gala, podczas której ogłoszone zostaną zwycięskie kampanie.
Zgłoszonych w tegorocznej edycji zostało 760 kampanii, wszystkich zgłoszeń zaś było ponad dwa tysiące, ponieważ niektóre kampanie były prezentowane w kilku kategoriach. (zd)