Aleksandra Mirosław, polska mistrzyni świata w speed climbingu, została w lutym 2023 roku ambasadorką Mammuta, firmy oferującej sprzęt alpinistyczny i trekkingowy.
Marka została partnerem technicznym sportowczyni i zapewni jej specjalistyczne wyposażenie do wspinaczki sportowej, w tym funkcjonalną odzież, obuwie techniczne, sprzęt i akcesoria. Współpraca obejmie również działania wizerunkowe.
„Jestem podekscytowana na myśl o współpracy z marką Mammut. W mojej konkurencji liczy się nie tylko siła fizyczna czy przygotowanie psychiczne, ale także profesjonalna odzież i wyposażenie, które powinno być niezawodne, innowacyjne pod kątem rozwiązań i zapewniające pełną swobodę ruchów” – mówi Aleksandra Mirosław.
Jak komunikuje przedstawiciel marki, wybór atletki był dokładnie przemyślany i jest naturalnym przedłużeniem wieloletnich działań firmy. „Wspinaczka jest głęboko zakorzeniona w historii firmy Mammut, począwszy od pierwszych dziesięcioleci działalności, kiedy w asortymencie znajdowały się wyłącznie liny wspinaczkowe, skończywszy na współczesności, gdzie od lat z naszych produktów korzystają zarówno pasjonaci turystyki górskiej i outdooru, jak i profesjonalni wspinacze czy alpiniści. Z tego względu nie możemy wyobrazić sobie lepszej ambasadorki, której postawa sportowa, w tym głód wyzwań, determinacja, dbałość o detale oraz pasja, idealnie reprezentuje rdzeń naszej marki. Jesteśmy pewni, że Aleksandra Mirosław będzie inspiracją nie tylko dla fanów sportów wspinaczkowych, ale także przykładem, że niemożliwe nie istnieje” – mówi Rafał Koper, dyrektor operacyjny Uni-Sport, dystrybutora produktów Mammut w Polsce.
Ambasadorami marki są już m.in. czeski wspinacz Adam Ondra i mistrz olimpijski z Tokio Alberto Ginés López. W Polsce firmę reprezentują także Anna Brożek, medalistka mistrzostw świata we wspinaczce na czas, oraz Janusz Gołąb, polski himalaista.
Umowa z nową ambasadorką została zawarta na dwa lata. (bs)