W związku ze startem nowej kampanii długofalowej krakowskiego Centrum Handlowego Bonarka w marcu 2023 roku aktor Dawid Ogrodnik został ambasadorem marki i będzie promował jej produkty.
W ramach współpracy aktor będzie wcielał się w różne osobowości w pięciu odsłonach kampanii.
Pierwszym elementem, mającym zapowiedzieć kampanię, była trwająca dwa tygodnie akcja, która polegała na przejęciu profilu Bonarki w mediach społecznościowych przez nowego ambasadora, który w tym celu wcielił się w rolę hakera.
„W naszym nowym pozycjonowaniu sięgnęliśmy po emocje i unikalne doświadczenia zakupowe, które leżą w DNA Bonarki, a które są swego rodzaju esencją wszystkich cech naszej marki. Dawid Ogrodnik ze swoją artystyczną wrażliwością, różnorodnością emocji i wcieleń oraz nieoczywistą, bogatą osobowością staje się doskonałym ucieleśnieniem wizerunku Bonarki” – komunikuje Marketing Manager CH Bonarka Katarzyna Kasprzak.
Kampania wizerunkowa ma na celu przekazanie, że zakupy to emocje, a centrum handlowe jest fabryką emocji, a nie tylko miejscem, w którym się kupuje.
Pierwszym produktem z limitowanej serii oraz elementem kampanii są płatki śniadaniowe Fiu! Fiu!. Każda sezonowa kampania Bonarki będzie wiązała się z wprowadzeniem nowego produktu. Kreacje zostaną wykorzystane w social mediach, w klubach fitness, w kinach, w tradycyjnych mediach oraz na wewnętrznych nośnikach centrum handlowego Bonarka.
Za działania public relations będzie odpowiedzialna agencja Core Values PR, komunikację digital poprowadzi Ad Prime, a działania w social mediach poprowadzi Well Done Marketing. (zd)
Źródło: YouTube/Bonarka City Center