W marcu 2023 roku rozpoczęła się druga edycja Poland Soul Travel – projektu Zagranicznego Ośrodka Polskiej Organizacji Turystycznej w Wiedniu.
Kampania skierowana do Austriaków i Szwajcarów ma na celu wzbudzenie chęci poznania Polski i wzmocnienie jej rozpoznawalności, a także zachęcenie do odwiedzenia jej.
Druga edycja kampanii ma przybliżyć odbiorcom Bieszczady, Lubelszczyznę, Mazury, Jurę Krakowsko-Częstochowską oraz Ziemię Kłodzką.
W ramach kampanii o swoich ulubionych regionach Polski opowiedzą lokalni przewodnicy, wśród których znajdują się gospodarze pensjonatów, obrońcy przyrody, promotorzy sportów oraz organizatorzy miejscowych festiwali. Nawiązana zostanie również współpraca z organizacjami turystycznymi z wybranych regionów, a także influencerami i dziennikarzami.
Elementem działań jest strona polandsoultravel.com.
Za koncepcję i opiekę nad projektem odpowiada Krzysztof Żwirski, a za koordynnację Agnieszka Kiewicz. Działaniami PR kieruje polska agencja oLIVE media. (zd)