sobota, 23 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościEuronet wprowadza nową identyfikację wizualną

Euronet wprowadza nową identyfikację wizualną

5 kwietnia 2023 roku Euronet Polska zaprezentowało nową identyfikację wizualną, która jest częścią kompleksowego procesu aktualizacji i odświeżenia strategii marki.

Nowa identyfikacja obejmuje zmianę logo, koncepcji wizualnej oraz aktualizację misji firmy.

Nowa misja marki zawarta jest w stwierdzeniu „Budujemy technologię finansową jutra już dziś, aby wzmocnić globalną wspólnotę i połączyć świat poprzez partycypację finansową”.

Logo Euronet posiada teraz spersonalizowaną czcionkę o „głębokim niebieskim kolorze”, który nawiązuje do historii firmy. Został on połączony z „zielenią seaform”. Wykorzystanie flagi jako znaku Euronet ma pozwolić na utrwalenie wizerunku firmy jako „marki flagowej” oraz wspierać funkcjonowanie jej segmentów biznesowych.

Kolejnym etapem zmian wizualnych będzie wprowadzenie nowego oznakowania bankomatów i wpłatomatów, planowane na najblższe dwa lata. (zd)

Stare logo

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj