czwartek, 21 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościWin-Win Communication wchodzi na rynek agencji PR

Win-Win Communication wchodzi na rynek agencji PR

Na początku kwietnia na polskim rynku komunikacji marketingowej pojawiła się nowa agencja – Win-Win Communication. Założyły ją Agnieszka Szostek i Izabela Żyndul-Jamka, dotychczas związane z Tailor Made PR.

Nowo utworzona agencja zajmuje się tworzeniem kompleksowych strategii public relations i social media oraz ich realizacją. Jej obszary działania to przede wszystkim media relations i influencer marketing, a także obsługa mediów społecznościowych oraz produkcja treści foto i wideo. Do udług Win-Win Communication należy także organizacja eventów oraz wydarzeń specjalnych.

„Nazwa naszej agencji wzięła się z efektu proponowanych przez nas strategii, dzięki właściwej komunikacji nasi klienci docierają z właściwym przekazem do odpowiedniej grupy docelowej – a ta ma szansę poznać markę klienta i jego produkty. W ten sposób osiągamy sytuację win-win. Wszystkie strony są wygrane. Naszym zdaniem o to właśnie chodzi w skutecznej komunikacji” – wyjaśnia Agnieszka Szostek, współżałożycielka Win-Win Communication.

Agnieszka Szostek w branży PR pracuje 17 lat. Ostatnio pełniła funkcję Account Managerki w Tailor Made PR, a z agencją była związana już wcześniej, w latach 2017-2018 jako Account Executive i Senior Account Executive. Przez ponad dwa lata pełniła z kolei funkcję Senior Account Managerki w agencji Sensi Gray. Doświadczenie zdobywała także w Partner of Promotion.

W swojej karierze Szostek tworzyła i realizowała strategie i projekty o różnorodnej tematyce: unijne (PARP), parentingowe (Fisher-Price, Barbie), korporacyjne (3M Poland), beauty (Carex, Luksja), modowe, motoryzacyjne, spożywcze (DayUp) czy HoReCa (San Pellegrino). Odpowiadała także za działania z zakresu komunikacji wewnętrznej, organizację eventów, pracę z influencerami i celebrytami. Dla międzynarodowych koncernów realizowała również działania 360.

Agnieszka Szostek

Izabela Żyndul-Jamka realizacją działań z zakresu public relations oraz influencer marketingu zajmuje się od pięciu lat. Zajmowała się też tworzeniem strategii PR oraz tworzenie contentu na kanały social media.

Ostatnio pracowała w Tailor Made PR jako Senior Account Executive, a wcześniej na tym samym stanowisku w Sensi Gray. Była też związana z Efekt PR. W dotychczasowej pracy była odpowiedzialna za współpracę z klientami z segmentu FMCG (Super Krówka, Inna Bajka, Rodowita) oraz z międzynarodowymi brandami z segmentu beauty (Il Salone Milano, Dermena, Samarite), lifestyle (Sunstar GUM, Oeparol) czy parenting (Canpol babies, LOVI).

Izabela Żyndul-Jamka

Wśród klientów Win-Win są w tej chwili Grupa Inkaso oraz Meat Stuff. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj