W kwietniu 2023 roku Fundacja ERBUD wystartowała z kampanią społeczną „Wszystko po 4 tysiące”.
Jej celem jest zachęcenie społeczeństwa do wsparcia wychowanków domu dziecka, którzy po opuszczeniu placówki dostają jednorazową zapomogę w wysokości zaledwie 4 tys. zł.
W ramach kampanii fundacja utworzyła fikcyjny sklep online, w którym wszystko kosztuje właśnie 4 tys. zł. „Wystawione” na sprzedaż produkty to m.in. laptop, wycieczka do Paryża czy telefon. Po kliknięciu w dany produkt użytkownik zostaje przekierowany na stronę organizacji, gdzie ma możliwość wpłacenia cegiełki w ramach wsparcia podopiecznych fundacji.
Pomysł sklepu internetowego powstał po przeprowadzeniu sondy ulicznej, w ramach której przechodnie byli pytani o to, na co przeznaczyliby 4000 zł, gdyby dostali taką kwotę w prezencie. Produkty oferowane na stronie to te wskazane przez respondentów sondy. (zd)
Źródło: YouTube/ERBUD