Agencja Lighthouse Consultants rozpoczęła obsługę public relations Agencji Marketingu Mobilnego EL2. Zakres współpracy obejmuje opracowanie oraz realizację strategii zmiany identyfikacji graficznej oraz repozycjonowania marki EL2.
Lighthouse Consultants odpowiada również za prowadzenie biura prasowego. Celem działań komunikacyjnych jest wzmacnianie wizerunku EL2 twórcy innowacyjnych rozwiązań na polskim rynku usług m-biznes. „Dotychczas firmy z sektora marketingu mobilnego kojarzone były wyłącznie z dostarczaniem technologii. EL2 nie do końca chce być postrzegane w ten sposób. (…) Chcemy być postrzegani także jako firma koncepcyjna, biorąca udział w budowie elementów strategii marketingowej, a nie jedynie dostawca technologii” – wyjaśnia ideę repozycjonowania firmy Anna Green, Client Service Director EL2.
Umowa o współpracy pomiędzy Lighthouse i EL2 podpisana została na czas nieokreślony. Obsługę PR firmy EL2 wcześniej prowadziła agencja Estimage PR.
Agencja Marketingu Mobilnego EL2 działa w obszarze m-biznes: oferuje usługi w zakresie mobilnych technologii, w tym pełne zarządzanie projektami z zakresu m-marketingu oraz doradztwo strategiczne i kreatywne.