Na początku lipca rozpoczęła działalność nowa agencja public relations TBT i Wspólnicy. Założyli ją Piotr Talarek, Katarzyna Terej oraz Bartłomiej Bieleninnik. „Po powrocie ze stypendium w Stanach rozważałem różne napływające propozycje. W ostatnich dniach postanowiłem założyć własną firmę” – powiedział Redakcji Piotr Talarek. Agencja specjalizuje się m.in. w PR korporacyjnym, relacjach inwestorskich, public affairs oraz PR kryzysowym. TBT i Wspólnicy nie ma jeszcze klientów ani strony internetowej – znajduje się w fazie organizacji.
Piotr Talarek przez dziewięć lat pełnił funkcję dyrektora zarządzającego w Partner of Promotion. Katarzyna Terej, od 13 lat pracująca w branży, ostatnio realizowała projekty w wydawnictwie IDG Poland. Wcześniej przez trzy lata pracowała w agencji Partner of Promotion oraz przez 7 lat prowadziła agencję Mediarel. Bartłomiej Bieleninnik jest prawnikiem, specjalizuje się w prawie gospodarczym. Terej i Talarek są partnerami zarządzającymi agencji, a Bieleninnik – partnerem. Piotr Talarek nadal jest udziałowcem finansowym w agencji Partner of Promotion, ale jak zapewnił w rozmowie z Redakcją: „Poza kwestiami związanymi z finansami i nadzorem właścicielskim, ten rozdział jest dla mnie całkowicie zamknięty”.