sobota, 23 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościL’Oréal Paris chce uczyć samoakceptacji. Rusza kampania „Lekcje Wartości”

L’Oréal Paris chce uczyć samoakceptacji. Rusza kampania „Lekcje Wartości”

Marka L’Oréal Paris w maju 2023 roku ruszyła z kampanią „Lekcje Wartości”, której celem jest wsparcie w samoakceptacji i przekazanie, że nie definiują nas wygląd ani opinia innych.

Ambasadorkami akcji zostały aktorki Kate Winslet, Elle Fanning i Maria Dębska oraz piosenkarka Ewa Farna. Każda z nich przygotowała film, w którym podzieliła się swoją historią oraz radami na temat akceptacji.

Kate Winslet w swojej „Lekcji Wartości” zachęca kobiety, aby spojrzały na siebie bez makijażu, zobaczyły siebie takie, jakie są naprawdę i uwierzyły w kobietę, którą widzą w lustrze.

Elle Fanning zwraca uwagę na wyidealizowany świat przedstawiony w social mediach i porównywanie się do innych. Aktorka mówi o „pięknie bez filtra”.

Ewa Farna zdradza z kolei, że postrzeganie jej ciała zmieniło się, odkąd została mamą. „Wstydzę się, czuję się głupio, że mogłam nawet na chwilę kwestionować doskonałość swojego ciała. Od tego czasu, niezależnie jak wyglądam, przez jaki okres w życiu przechodzę, jak się dzisiaj czuję, lubię je i chce się o nie jeszcze bardziej zatroszczyć” – mówi piosenkarka.

Maria Dębska w swojej „Lekcji Wartości” mówi, że „jako kobieta jest ciągle oceniania”. Przekazuje, że zrozumiała, że zawsze będzie „zbyt jakaś”, ale to jej nie definiuje.

Kampania „Lekcje Wartości” jest interpretacją hasła marki „Ponieważ jesteś tego warta”, które obchodzi w tym roku 52 lata. (bs)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj