piątek, 22 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościTikTok wprowadza globalne centrum muzyki

TikTok wprowadza globalne centrum muzyki

W połowie maja 2023 roku TikTok ogłosił, że wprowadza Commercial Music Library, czyli globalną bibliotekę muzyczną, która zawiera ponad milion utworów, obejmujących style i gatunki z całego świata.

[[{“fid”:”75381″,”view_mode”:”default”,”fields”:{“format”:”default”,”field_file_image_alt_text[und][0][value]”:””,”field_file_image_title_text[und][0][value]”:””},”type”:”media”,”attributes”:{“class”:”media-element file-default”}}]]

Źródło: newsroom.tiktok.com/pl-pl

Jak czytamy, zbiór ma ułatwić markom znalezienie muzyki, która wzbogaci ich treści, umożliwi zwiększenie zasięgów i pomoże kreować kolejne trendy na platformie.

Z badań TikToka wynika, że 88 proc. użytkowników aplikacji twierdzi, że dźwięk wpływa na ich pozytywne wrażenia i odczucia, a 68 proc. respondentów lepiej zapamiętuje markę, jeśli w udostępnianych filmach pojawiają się znane i lubiane przez nich utwory.

W ramach Commercial Music Library ogłoszony został „Artist Impact Program”, dzięki któremu na platformie znajdą się utwory światowych wykonawców, którzy otrzymają wynagrodzenie z budżetów reklamowych firm, które wykorzystają utwór w swoim wideo na TikToku.

Platforma przekazuje, że dzięki nowemu narzędziu mogą rozwijać się nie tylko marki, ale także mniej znani artyści, którzy mogą zyskać popularność na TikToku oraz poza nim. (bs)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj