piątek, 22 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościIMM: Jedna platforma. Dwa widoki. Wiele możliwości

IMM: Jedna platforma. Dwa widoki. Wiele możliwości

Instytut Monitorowania Mediów w czerwcu 2023 roku udostępnił swoim klientom nową Platformę, która zmienia podejście do śledzenia trendów w social mediach oraz mediach tradycyjnych. Firma jako jedyna na rynku oferuje narzędzie pozwalające na wybór trybu pracy, spełniające jednocześnie dwie istotne potrzeby: zapewnienie przejrzystego widoku do przeglądania wyników oraz zaawansowanego narzędzia do dogłębnej analizy.

„Design jest bardzo przyjazny i gdy już przyzwyczaiłam się do zmian i odkryłam wszystkie opcje, z których standardowo korzystam, przygotowanie przeglądu publikacji zajmuje mi teraz dużo mniej czasu, bo wszystko widzę jak na dłoni. Tak więc gratulacje, bardzo fajne zmiany!” – mówi Magdalena Pawłowska, Senior Marketing Specialist w AON Polska.

Od 15 czerwca zostały wprowadzone zaawansowane funkcjonalności oparte na wynikach ankiety klienckiej. Ten krok to odważne działanie w kierunku doskonalenia usług oraz zaproszenie klientów do współtworzenia przyszłości narzędzi, z których codziennie korzystają. Nowe możliwości mają na celu ułatwienie monitorowania mediów i dostarczanie wartościowych informacji. Platforma IMM jest teraz bardziej intuicyjna, efektywna i dopasowana do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Przegląd w formie Feedu i Listy jednocześnie

Na czele listy nowości znajduje się unikalna opcja wyboru trybu pracy, umożliwiająca korzystanie z prostego, przejrzystego narzędzia do przeglądania wyników w trybie Feedu oraz bardziej rozwiniętego trybu Listy, służącego do analizy wyników i przewidywania trendów. Dzięki tej możliwości klienci mają elastyczny wybór i możliwość dostosowania monitoringu do indywidualnych oczekiwań.

Nowe możliwości

Nowa wersja umożliwia też samodzielne tworzenia newsletterów w dwóch różnych wariantach, zapewniających pełną personalizację. Od teraz klienci IMM mogą dostosować kolorystykę, logo, a także zmieniać kolejność całych projektów, grup tematycznych lub materiałów. Kolejny krok do przodu to grupowanie wyników z poziomu listy według 14 kategorii, umożliwiające szybkie przeglądanie najważniejszych treści i skupienie się wyłącznie na istotnych kwestiach.

Dodatkowo dostępna jest opcja przypinania wierszy i kolumn, ułatwiająca koncentrację na kluczowych aspektach.

Twórcy nowej Platformy wprowadzili również alerty, które pomagają w wykrywaniu potencjalnych kryzysów. Dzięki nim użytkownicy są informowani o nagłym wzroście liczby materiałów lub zasięgu, co umożliwia bieżące śledzenie popularnych informacji dotyczących ich otoczenia. Wykorzystanie tej funkcji pomoże w szybkiej reakcji i utrzymaniu kontroli nad wizerunkiem.

Odświeżona Platforma jest jedynym narzędziem do obsługi monitoringu mediów spełniającym warunki dostępności zgodne z wytycznymi WCAG 2.1, umożliwiającym zapoznanie się z jego wynikami osobom z niepełnosprawnościami.

„Nowa odsłona Platformy Instytutu Monitorowania Mediów to przełomowa odpowiedź na preferencje naszych klientów. Dostarczamy zaawansowane funkcje, które otwierają drzwi do skutecznego śledzenia informacji oraz analizowania najnowszych trendów w mediach społecznościowych i tradycyjnych. Naszym celem jest nie tylko pełna satysfakcja, lecz także wsparcie w osiąganiu jeszcze większych sukcesów biznesowych przez naszych klientów” – podkreśla Agata Andruszkiewicz, członkini zarządu Instytutu Monitorowania Mediów.

Nowoczesny design i łatwość w obsłudze 

Wraz z nową wersją Platformy IMM, wprowadzono również nowoczesny interfejs użytkownika, zgodny z najnowszymi trendami projektowymi. Priorytetem było dostarczanie wartościowych informacji w sposób szybki i intuicyjny, dlatego skoncentrowano się na prostocie i użyteczności.

Łatwe w obsłudze narzędzie do monitoringu mediów przyspiesza proces podejmowania decyzji. Użytkownicy mogą łatwo analizować dane, porównywać wyniki i  identyfikować trendy. Dzięki temu organizacje mogą zachować przewagę konkurencyjną, reagować na sytuacje kryzysowe, monitorować efekty kampanii marketingowych i podejmować skuteczne działania.

Stali, jak i przyszli użytkownicy mogą rozpocząć swoją przygodę z odkrywaniem istotnych treści poprzez prostą konfigurację tuż po zalogowaniu się na Platformę.

Sprawdź, jak działa nowa Platforma IMM TUTAJ.

Materiał partnera

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj