piątek, 20 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościTikTok wprowadza globalnie narzędzia interakcji w reklamach

TikTok wprowadza globalnie narzędzia interakcji w reklamach

TikTok poinformował, że globalnie wprowadza nowe interaktywne dodatki w reklamach. Narzędzia będą dostępne zarówno w wersji Standard, jak i Premium.

Od teraz marki mogą umieścić na swoich filmach naklejkę licznika czasu dla nadchodzących i bieżących wydarzeń. Dodatkowo, możliwe będzie również dodanie ankiet na wideo oraz naklejek z kodami rabatowymi. Do filmu można dodać również zdjęcie, np. z hasłem reklamowym.

Źródło: tiktok.com

Ponadto, w wersji Premium reklamodawcy otrzymają możliwość wyróżnienia na filmie swojego produktu oraz dodania gestu, który mają wykonać oglądający, aby przenieśli się, np. na stronę intranetową marki.

Źródło: tiktok.com

(bs)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj