Pod koniec czerwca 2023 roku agencje Public Dialog i Maurent PR poinformowały o otrzymaniu nagrody w tegorocznej edycji międzynarodowego konkursu Bulldog PR Awards. Srebrną statuetkę w kategorii Best Crisis Managment otrzymał ich projekt „Amiblu – to nie rury były przyczyną awarii w »Czajce«”.
Celem działań było zażegnanie kryzysu wizerunkowego matki Amiblu po awarii kolektorów doprowadzających ścieki do warszawskiej oczyszczalni „Czajka”, zdjęcie rur GRP Amiblu z listy produktów zakazanych przez MPWiK Warszawa oraz oczyszczenie samego materiału GRP z zarzutów o awaryjność. Po awarii marka Amiblu, która dostarczyła rury GRP do budowy kolektorów, znalazła się w olbrzymim kryzysie wizerunkowym na polskim rynku, bo była oskarżana o przyczynienie się do awarii.
Konkurs Bulldog PR Awards powstał z połączenia nagród Stars of PR Awards i PR Awards. Wyróżnia on najciekawsze kampanie PR i komunikacyjne od 2022 roku, a jurorami są dziennikarze i reporterzy śledczy z USA, pracujący w takich tytułach jak „The New York Times”, „The Washington Post”, „Fox News” czy „USA Today”. (mb)