W sierpniu 2023 roku wystartowała kampania społeczna „Nie przekonuj się #na własnej skórze”, poświęcona tematyce nowotworów skóry. Projekt jest realizowany przez Centrum Medyczne Medify.Me.
Celem kampanii jest zwiększenie świadomości pacjentów na temat zmian skórnych oraz edukacja w zakresie działań, które mają zmniejszyć ryzyko zachorowań na czerniaka. Projekt zwraca uwagę również na podejmowanie odpowiednich kroków, które pozwolą na szybkie wykrycie nowotworu skóry.
W ramach kampanii zostały przygotowane filmy oraz materiały graficzne, w tym plakaty i infografiki, które mają zachęcić odbiorców do prawidłowej profilaktyki nowotworów skóry i regularnych badań dermatoskopowych. Organizatorzy zachęcają również do wzięcia udziału w akcji i opublikowania linku do spotu kampanii w mediach społecznościowych.
Źródło: youtube.com/twojeznamiona
Jak czytamy w komunikacie, kampania społeczna #nawłasnejskórze jest przeprowadzana w ramach projektu „Twoje Znamiona” nadzorowanego przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju i dofinansowanego z Funduszy Europejskich. (af)