22 sierpnia 2023 roku TikTok ogłosił uruchomienie nowej funkcji Search Ads Toggle, która ma umożliwiać markom wyświetlanie użytkownikom reklam wśród wyników wyszukiwania.
Jak informuje platforma na swoim blogu, reklamy, które mają włączoną opcję Search Ads Toggle, mają być oznaczane jako treści „sponsorowane” i mają wyświetlać się na podstawie wyszukiwanych fraz i preferencji użytkowników.
[[{“fid”:”76999″,”view_mode”:”default”,”fields”:{“format”:”default”,”field_file_image_alt_text[und][0][value]”:”Search Ads Toggle”,”field_file_image_title_text[und][0][value]”:”Search Ads Toggle”},”type”:”media”,”attributes”:{“alt”:”Search Ads Toggle”,”title”:”Search Ads Toggle”,”class”:”media-element file-default”}}]]
Źródło: tiktok.com
Jak czytamy dalej, dzięki Search Ads Toggle marki mogą rozszerzyć zasięg swoich kampanii i trafiać do użytkowników, którzy wyszukują informacje istotne dla ich działalności. TikTok informuje, że wewnętrzne badania pokazują, że 70 proc. reklam z włączoną funkcją Search Ads Toggle odnotowuje wyższą wydajność w porównaniu do grup bez tej funkcji, co wynika z większej liczby interakcji użytkowników.
Nowa opcja ma być automatycznie włączana za każdym razem, gdy marki wprowadzą reklamy na stronie głównej TikToka, lecz reklamodawcy mogą w każdej chwili z niej zrezygnować – czytamy. (af)