Wspólne artykuły, które zostały wprowadzone na początku 2023 roku, zyskują coraz większą popularność. W związku z tym, twórcy serwisu postanowili udoskonalić tę funkcję.
Według Lakshmana Somasundarama, dyrektora ds. zarządzania produktami w LinkedInie, w październiku 2023 roku odnotowano 74 proc. wzrostu liczby artykułów czytanych przez społeczność. Z kolei wspólne artykuły w dużym stopniu się do tego przyczyniły.
Jedną z wprowadzanych zmian ma być nowa sekcja „Najlepsi współtwórcy”, która ma na celu lepsze zaprezentowanie autorów postu. Jeśli członkowie wyróżnią danego użytkownika, jego profil będzie widniał na górze artykułu.
LinkedIn ma zmniejszyć także nacisk na podpowiedzi komunikatów generowanych przez sztuczną inteligencję, aby zachęcić większą liczbę użytkowników do dodania własnych przemyśleń i opinii. Co więcej, ma być dostępny pełny zestaw reakcji w strumieniu, dzięki czemu będzie można skorzystać również ze zwykłych znaków emoji.
Serwis ma również dokładniej monitorować, czym każdy użytkownik jest zainteresowany, w oparciu o jego aktywność w aplikacji. Użytkownicy będą mogli wybrać obszary, w których chcą się rozwijać, i wypełniać sekcję „Top Skills” w swoim profilu, żeby otrzymywać w powiadomieniach bardziej spersonalizowane treści. Dzięki temu wspólne artykuły będą wyświetlane w taki sposób, aby ułatwić autorom zdobycie odznaki „Top Voice”. Ponadto, ta odznaka będzie widoczna nie tylko na profilu twórcy, ale także obok jego wkładu w artykuł. (af)