Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Ambasadorzy marek: Jan Błachowicz dla Betclic. w listopadzie 2023 roku ambasadorem operatora bukmacherskiego betclic został jan błachowicz. to już trzeci zawodnik ufc, który wesprze markę w działaniach promocyjnych. „cieszyński książę” dołączy bowiem do mateusza gamrota oraz karoliny kowalkiewicz. wizerunek błachowicza pojawi się w reklamach ooh, m.in. na formatach typu citylight oraz w komunikacji miejskiej. w ramach współpracy przygotowano również sponsorowany spot z fragmentami walk polskiego zawodnika mma – materiał będzie emitowany w internecie, telewizji oraz dużych sieciach kinowych. do zadań nowego ambasadora należeć będą także uczestnictwo w organizowanych przez betclic wydarzeniach oraz działania w mediach społecznościowych. „po rozpoczęciu współpracy sponsoringowej z ufc oraz karoliną kowalkiewicz i mateuszem gamrotem wyprowadzamy kolejne silne, komunikacyjne uderzenie w obszarze mieszanych sztuk walki. do grona naszym ambasadorów dołączył wielki sportowiec, który wiele lat temu wybrał swój kurs i dzięki ciężkiej pracy zawędrował z małego cieszyna na szczyt najważniejszej federacji mma na świecie. nie możemy doczekać się wspólnych działań” – komentuje bartłomiej płoskonka, country manager w betclic polska. za komunikację pr odpowiada agencja k+ pr, a działaniami mediowymi zajmuje się star media. (an).
W listopadzie 2023 roku ambasadorem operatora bukmacherskiego Betclic został Jan Błachowicz. To już trzeci zawodnik UFC, który wesprze markę w działaniach promocyjnych. „Cieszyński Książę” dołączy bowiem do Mateusza Gamrota oraz Karoliny Kowalkiewicz.
Wizerunek Błachowicza pojawi się w reklamach OOH, m.in. na formatach typu citylight oraz w komunikacji miejskiej. W ramach współpracy przygotowano również sponsorowany spot z fragmentami walk polskiego zawodnika MMA – materiał będzie emitowany w internecie, telewizji oraz dużych sieciach kinowych. Do zadań nowego ambasadora należeć będą także uczestnictwo w organizowanych przez Betclic wydarzeniach oraz działania w mediach społecznościowych.
„Po rozpoczęciu współpracy sponsoringowej z UFC oraz Karoliną Kowalkiewicz i Mateuszem Gamrotem wyprowadzamy kolejne silne, komunikacyjne uderzenie w obszarze mieszanych sztuk walki. Do grona naszym ambasadorów dołączył wielki sportowiec, który wiele lat temu wybrał swój kurs i dzięki ciężkiej pracy zawędrował z małego Cieszyna na szczyt najważniejszej federacji MMA na świecie. Nie możemy doczekać się wspólnych działań” – komentuje Bartłomiej Płoskonka, Country Manager w Betclic Polska.
Za komunikację PR odpowiada agencja K+ PR, a działaniami mediowymi zajmuje się Star Media. (an)