Agencja Linkleaders, zajmująca się PR-em i employer brandingiem, nawiązuje partnerstwo z Bluerank, która specjalizuje się w digital marketingu. Firmy wspólnie stworzą produkt integrujący ich kompetencje.
Bluerank to agencja customer journey, która zajmuje się doradztwem biznesowym w zakresie marketingu internetowego. Świadczy usługi w obszarze analityki, SEO i content oraz performance marketingu. Linkleaders odpowiada natomiast za komunikację korporacyjną, marketing B2B oraz employer branding, obsługując klientów z takich sektorów jak nieruchomości komercyjne, usługi biznesowe i technologie.
Firmy wspólnie realizują już zlecenia dla klientów działających w zakresie nieruchomości komercyjnych. Zajmują się wsparciem sprzedaży i wynajmu nieruchomości oraz emisją obligacji korporacyjnych.
„Marka agencji [Bluerank] jest kojarzona głównie ze skutecznością w działaniach stricte wspierających sprzedaż. Obecnie pracujemy również na rozpoznawalnością w obszarach tworzenia strategii komunikacji marek z mocnym akcentem na branding i, dzięki współpracy z Linkleaders, public relations oraz działań wizerunkowych” – powiedział Jarosław Miszczak, CEO Bluerank. (af)