sobota, 21 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościMeta wycofuje niektóre opcje targetowania reklam

Meta wycofuje niektóre opcje targetowania reklam

Meta w „Centrum pomocy dla firm” poinformowała, że wycofuje niektóre opcje szczegółowego targetowania reklam. Proces usuwania lub konsolidacji konkretnych funkcji zaczął się 15 stycznia 2024 roku.

Powodami usunięcia poszczególnych wariantów dopasowywania reklam mają być m.in. rzadkość ich używania, zbyt duża szczegółowość czy pokrywanie się z innymi opcjami. Zmiany dotyczyć mają również tematów postrzeganych jako wrażliwe, np. związanych z pochodzeniem etnicznym, rasą czy inicjatywami związanymi ze zdrowiem. Niektóre funkcje zostaną usunięte także ze względu na wymogi prawne i ustawowe. 

Meta zapewnia, że „w miarę możliwości będzie przedstawiać alternatywne zalecenia dotyczące targetowania” na swoich platformach. Dodaje również, że jeśli wprowadzone zmiany będą miały wpływ na dane kampanie, wówczas użytkownicy zostaną o tym poinformowani za pośrednictwem banera ostrzegawczego. Komunikat pojawi się stronie kampanii w Menedżerze reklam na platformach Mety. 

Istniejące zestawy reklam, z ówczesnym systemem ich dopasowywania, będą wyświetlane do 18 marca 2024 roku. Aby treści były dalej dostępne, konieczne jest zaktualizowanie opcji ich targetowania. W przeciwnym razie zostaną one wstrzymane. (an)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj