Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Kampania „Biustowniczki” zachęca kobiety do badania piersi. 8 marca 2024 roku wystartuje kampania „biustowniczki”, której celem jest edukacja uczestniczek w kwestii dbania o zdrowe piersi w każdym wieku. projekt realizuje fundacja kapitan światełko, a partnerem strategicznym jest santander consumer bank. w ramach akcji santander consumer bank sfinansuje badania przesiewowe pod kątem zdrowia piersi dla kobiet w wieku 18-35 lat, których nie obejmują systemowe programy profilaktyczne. akcja rozpocznie się symbolicznie w dniu kobiet we wrocławiu w galerii dominikańskiej. w kolejne piątki i soboty, aż do 18 maja 2024 roku kobiety przed 36 rokiem życia będą mogły skorzystać z usg piersi w wybranych galeriach handlowych w warszawie, krakowie, rzeszowie, gdańsku, bydgoszczy, katowicach i poznaniu. aby wziąć udział w inicjatywie, należy pojawić się w miejscu wyznaczonym przez organizatora i poczekać na swoją kolej w gabinecie. lekarze i pielęgniarki poświęcą dziesięć godzin na przeprowadzenie badań w dwóch gabinetach mobilnych. czas przyjścia na miejsce decyduje o tym, kto skorzysta jako pierwszy z usługi. badanie jest bezpłatne, a skierowania, ubezpieczenia nfz lub inne dokumentacje nie są potrzebne. „w ramach »biustowniczek« planujemy również e-mailową kampanię edukacyjną skierowaną do klientek banku z wykorzystaniem materiałów edukacyjnych opracowanych na potrzeby akcji. każda z nich dostanie też zaproszenie do udziału w darmowych badaniach. finansowanie akcji jest również okazją do tego, żeby promować zdrowie piersi i jąder wśród załogi naszego banku oraz ich rodzin. mamy zaplanowaną w tym celu specjalną serię działań m.in. badania przesiewowe w gabinetach mobilnych w naszym biurze dla pracowników oraz ich rodziców i cykl spotkań z ekspertami w obszarach związanych z profilaktyką zdrowia piersi i jąder” – powiedziała sylwia małycha, menedżerka ds. komunikacji wewnętrznej i pr z santander consumer banku. na potrzeby akcji powstały materiały edukacyjne oraz harmonogram badań, które znajdują się na stronie. „kampanię wesprą influencerki z całego kraju, które pomogą nam informować młode dziewczyny, że pomimo wielu stereotypów, o zdrowie należy dbać bez względu na wiek” – dodaje sabina żurek, koordynatorka „biustowniczek” z fundacji kapitan światełko. (af).
8 marca 2024 roku wystartuje kampania „Biustowniczki”, której celem jest edukacja uczestniczek w kwestii dbania o zdrowe piersi w każdym wieku. Projekt realizuje Fundacja Kapitan Światełko, a partnerem strategicznym jest Santander Consumer Bank.
W ramach akcji Santander Consumer Bank sfinansuje badania przesiewowe pod kątem zdrowia piersi dla kobiet w wieku 18-35 lat, których nie obejmują systemowe programy profilaktyczne.
Akcja rozpocznie się symbolicznie w Dniu Kobiet we Wrocławiu w Galerii Dominikańskiej. W kolejne piątki i soboty, aż do 18 maja 2024 roku kobiety przed 36 rokiem życia będą mogły skorzystać z USG piersi w wybranych galeriach handlowych w Warszawie, Krakowie, Rzeszowie, Gdańsku, Bydgoszczy, Katowicach i Poznaniu. Aby wziąć udział w inicjatywie, należy pojawić się w miejscu wyznaczonym przez organizatora i poczekać na swoją kolej w gabinecie. Lekarze i pielęgniarki poświęcą dziesięć godzin na przeprowadzenie badań w dwóch gabinetach mobilnych. Czas przyjścia na miejsce decyduje o tym, kto skorzysta jako pierwszy z usługi. Badanie jest bezpłatne, a skierowania, ubezpieczenia NFZ lub inne dokumentacje nie są potrzebne.
„W ramach »Biustowniczek« planujemy również e-mailową kampanię edukacyjną skierowaną do klientek banku z wykorzystaniem materiałów edukacyjnych opracowanych na potrzeby akcji. Każda z nich dostanie też zaproszenie do udziału w darmowych badaniach. Finansowanie akcji jest również okazją do tego, żeby promować zdrowie piersi i jąder wśród załogi naszego banku oraz ich rodzin. Mamy zaplanowaną w tym celu specjalną serię działań m.in. badania przesiewowe w gabinetach mobilnych w naszym biurze dla pracowników oraz ich rodziców i cykl spotkań z ekspertami w obszarach związanych z profilaktyką zdrowia piersi i jąder” – powiedziała Sylwia Małycha, menedżerka ds. komunikacji wewnętrznej i PR z Santander Consumer Banku.
Na potrzeby akcji powstały materiały edukacyjne oraz harmonogram badań, które znajdują się na stronie.
„Kampanię wesprą influencerki z całego kraju, które pomogą nam informować młode dziewczyny, że pomimo wielu stereotypów, o zdrowie należy dbać bez względu na wiek” – dodaje Sabina Żurek, koordynatorka „Biustowniczek” z Fundacji Kapitan Światełko. (af)