Netia, polska marka telekomunikacyjna, w lutym 2024 roku przedstawiła nową identyfikację wizualną. Zmieniony logotyp ma na celu podkreślić fakt przynależności marki do Grupy Polsat Plus i umożliwić skojarzenie z tym, czym się ona zajmuje.
Netia w ciągu 30 lat przeszła trzy zmiany identyfikacji wizualnej. Od 2018 roku marka jest częścią Grupy Polsat Plus.
Poprzednie logo Netii
Nowe logo Netii
Odświeżony wygląd jest związany z harmonizacją i rebrandingiem Grupy Polsat Plus, przeprowadzonym w połowie 2021 roku. Zmiany identyfikacji wizualnej, w tym wymiana logotypu Netii m.in. w materiałach reklamowych czy infrastrukturze, będą następować stopniowo.
„W nowej, ewolucyjnej odsłonie wizualnej marek Netia i NetiaNext silnie odzwierciedlamy naszą przynależność do Grupy Polsat Plus, a jednocześnie zachowujemy budowane latami DNA marki” – wyjaśnia Andrzej Abramczuk, prezes zarządu Netii i dyrektor generalny. (af)