Dua Lipa w lutym 2024 roku została globalną ambasadorką makijażu YSL Beauté. Piosenkarka będzie promować kosmetyki kolorowe marki i „przełamywać granice piękna w imię wolności i prawa do wyrażenia siebie”. Artystka w pierwszej kolejności weźmie udział w kampanii nowej kolekcji do makijażu ust.
Dua Lipa po raz pierwszy nawiązała współpracę z marką w 2019 roku, kiedy to została ambasadorką zapachów Libre. Teraz artystka będzie promować linię YSL Loveshine, w skład której wejdą trzy nowości: pomadka Loveshine (będzie dostępna od marca), błyszczyk Loveshine Candy Glaze (dostępny od czerwca) oraz balsam do ust Candy Glow (również dostępny od czerwca).
„YSL Loveshine i Dua Lipa to duet doskonały z wielu powodów” – twierdzi marka, wyjaśniając, że blask, którym charakteryzują się produkty do makijażu z tej serii łączy się „z nowoczesnym podejściem do makijażu, które wyznaje Dua Lipa i współczesne kobiety”. Chodzi m.in. o połączenie pigmentów z właściwościami pielęgnacyjnymi czy luksusowe opakowania.
„Ikona pokolenia Z, która aktywnie rozwija swoją karierę i daje odbiorcom znacznie więcej niż tylko dobrą muzykę, to idealna reprezentantka naszych wartości” – mówi o nowej ambasadorce Krzysztof Bożek, Brand Business Director YSL Beauté & Prada Beauty.
„Nadążanie za rozwojem kultury przy jednoczesnym zachowaniu dziedzictwa i ducha marki to połączenie wpisujące się w wartości nie tylko samego YSL Beauté, ale również jego nowej ambasadorki. Blask to jeden z charakterystycznych elementów makijaży brandu odkąd powstały. Jego stała obecność jest nieprzypadkowa. Wszystko dlatego, że blask nie tylko pięknie odbija światło, ale również podkreśla indywidualność i wiarę w swoje możliwości”- czytamy w komunikacie.
Dua Lipa w ramach współpracy wystąpiła m.in. w spocie, który stworzyła reżyserka Nathalie Canguilhem w Maroku – w miejscu, w którym „Saint Laurent po raz pierwszy odkrył piękno koloru i moc światła”. Piosenkarka z pomocą makijażu prezentuje w nim „nowe oblicze kobiecości – zmysłowe i wyrafinowane, w którym pewność siebie jest na pierwszym planie”.
Co więcej, w teledysku do „Training Season” artystka prezentuje pomadkę w odcieniu #44 Loveshine.
Ambasadorka ma za zadanie pokazać odbiorcom, jak ważna jest możliwość wyboru, dzięki której każdy może wyrazić siebie i czuć się wolnym. Makijaż ma być jedną z form prezentowania tego, kim się jest, wspierania indywidualności i siły – twierdzi marka.
„Dla mnie zapachy i makijaż są kolejną formą wyrażania siebie, sposobem na odkrywanie mojej figlarności, kreatywności i indywidualności” – dodaje z kolei Dua Lipa.
Firma nie podaje, na jaki okres zawarła kontrakt z ambasadorką. (mb)