piątek, 22 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościPublic Dialog z nową identyfikacją wizualną

Public Dialog z nową identyfikacją wizualną

W marcu 2024 roku, po 13 latach funkcjonowania, agencja Public Dialog odświeżyła swoją identyfikację wizualną. Zmieniony został również wygląd strony internetowej. 

Przekształcenia mają dostosować agencję do zmieniających się trendów rynkowych. Są również odpowiedzią na potrzeby świeżego podejścia oraz wprowadzenia zmian w firmie. 

„W nowym logo zależało nam, by odzwierciedlało nasze główne wartości – dialog między interesariuszami, który nie tylko jest w samej nazwie, ale i znaku wizualnym, który powstał w wyniku połączenia liter C i D” – podkreślają Paweł Bylicki, CEO w Public Dialog, oraz Karolina Borkowska-Bylicka, wiceprezeska agencji.

Celem odświeżenia logotypu jest podkreślenie zaangażowania w dialog społeczny, innowacyjności czy skuteczności w działaniu. Ciemny granat ma wzbudzać zaufanie oraz sugerować niezawodność i uczciwość. „Podkreśla on naszą specjalizację w komunikacji korporacyjnej i PA” – zauważają Bylicki i Borkowska-Bylicka. 

Warszawa jest motywem przewodnim odświeżonej strony internetowej. „Wybór dla nas był dość oczywisty – to nie tylko miasto, w którym mieści się nasza siedziba, ale przede wszystkim miasto, z którego się wywodzimy. Zarówno moja, jak i rodzina Karoliny żyje w Warszawie od pięciu pokoleń” – informują zarządzający agencją.

Logo i projekt strony zostały przygotowane przez studio projektowe Logotomia. (an)

Poprzednie logo

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj