Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
Ambasadorzy marek: Cleo dla Avonu. joanna krystyna klepko, piosenkarka znana jako cleo, 8 marca 2024 roku została ogłoszona ambasadorką marki avon. artystka bierze udział w kampanii 360 stopni „makijaż, który o ciebie dba”. w ramach projektu przewidywane są działania pr, digital oraz ooh. akcja, która potrwa do 31 kwietnia 2024 roku, zakłada także spoty telewizyjne oraz współdziałanie z innymi twórcami internetowymi. cleo reklamuje linię kosmetyków make up + pielęgnacja. promocja nowej serii produktów odbywa się za pomocą kampanii banerowej. co więcej, kosmetyki można zobaczyć na ponad stu paczkomatach inpostu w całej polsce. w ramach kampanii artystka wystąpiła również w 30-sekundowym spocie reklamowym avonu, który można obejrzeć w social mediach, na youtubie oraz w serwisach vod. wideo będzie dostępne do momentu zakończenia kampanii. źródło: youtube.com/avonpolska. „cleo ma energię, charyzmę i wyrazisty styl, które doskonale oddają siłę kobiecości i wartości stojące za marką avon” – komentuje daniel przemęcki, szef marketingu w avon polska. dodaje także, że piosenkarka jest zaangażowana w akcję przeciw przemocy, którą organizuje avon z okazji dnia kobiet. marka przekazuje fundacji feminoteka cały zysk ze sprzedaży specjalnego zestawu kosmetycznego. w ramach kampanii „makijaż, który o ciebie dba” od 1 marca w mediach społecznościowych (m.in. na instagramie czy tiktoku) pojawiają się materiały przygotowane przez ponad 100 influencerów. avon nawiązał współpracę z twórcami takimi jak fog in the garden, martyna kaczmarek czy inchidris. działania obejmują również globalne spoty, emitowane na antenie telewizji polsat, tvp i tvn. w produkcjach występuje hamzaa, brytyjska raperka i beatboxerka. sama kampania telewizyjna potrwa do 14 kwietnia 2024 roku. za zakup mediów na polskim rynku odpowiada dom mediowy starcom, a za kampanię influencerską – agencja brandlift. havas pr wspiera komunikację pr marki. avon nie ujawnia, na jaki okres podpisano umowę z piosenkarką. (an).
Joanna Krystyna Klepko, piosenkarka znana jako Cleo, 8 marca 2024 roku została ogłoszona ambasadorką marki Avon. Artystka bierze udział w kampanii 360 stopni „Makijaż, który o Ciebie dba”.
W ramach projektu przewidywane są działania PR, digital oraz OOH. Akcja, która potrwa do 31 kwietnia 2024 roku, zakłada także spoty telewizyjne oraz współdziałanie z innymi twórcami internetowymi.
Cleo reklamuje linię kosmetyków Make up + Pielęgnacja. Promocja nowej serii produktów odbywa się za pomocą kampanii banerowej. Co więcej, kosmetyki można zobaczyć na ponad stu paczkomatach InPostu w całej Polsce.
W ramach kampanii artystka wystąpiła również w 30-sekundowym spocie reklamowym Avonu, który można obejrzeć w social mediach, na YouTubie oraz w serwisach VOD. Wideo będzie dostępne do momentu zakończenia kampanii.
Źródło: youtube.com/avonpolska
„Cleo ma energię, charyzmę i wyrazisty styl, które doskonale oddają siłę kobiecości i wartości stojące za marką Avon” – komentuje Daniel Przemęcki, szef marketingu w Avon Polska. Dodaje także, że piosenkarka jest zaangażowana w akcję przeciw przemocy, którą organizuje Avon z okazji Dnia Kobiet. Marka przekazuje Fundacji Feminoteka cały zysk ze sprzedaży specjalnego zestawu kosmetycznego.
W ramach kampanii „Makijaż, który o Ciebie dba” od 1 marca w mediach społecznościowych (m.in. na Instagramie czy TikToku) pojawiają się materiały przygotowane przez ponad 100 influencerów. Avon nawiązał współpracę z twórcami takimi jak Fog in The Garden, Martyna Kaczmarek czy Inchidris.
Działania obejmują również globalne spoty, emitowane na antenie telewizji Polsat, TVP i TVN. W produkcjach występuje Hamzaa, brytyjska raperka i beatboxerka. Sama kampania telewizyjna potrwa do 14 kwietnia 2024 roku.
Za zakup mediów na polskim rynku odpowiada dom mediowy Starcom, a za kampanię influencerską – agencja BrandLift. Havas PR wspiera komunikację PR marki.
Avon nie ujawnia, na jaki okres podpisano umowę z piosenkarką. (an)
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
Ambasadorzy marek: Cleo dla Avonu. joanna krystyna klepko, piosenkarka znana jako cleo, 8 marca 2024 roku została ogłoszona ambasadorką marki avon. artystka bierze udział w kampanii 360 stopni „makijaż, który o ciebie dba”. w ramach projektu przewidywane są działania pr, digital oraz ooh. akcja, która potrwa do 31 kwietnia 2024 roku, zakłada także spoty telewizyjne oraz współdziałanie z innymi twórcami internetowymi. cleo reklamuje linię kosmetyków make up + pielęgnacja. promocja nowej serii produktów odbywa się za pomocą kampanii banerowej. co więcej, kosmetyki można zobaczyć na ponad stu paczkomatach inpostu w całej polsce. w ramach kampanii artystka wystąpiła również w 30-sekundowym spocie reklamowym avonu, który można obejrzeć w social mediach, na youtubie oraz w serwisach vod. wideo będzie dostępne do momentu zakończenia kampanii. źródło: youtube.com/avonpolska. „cleo ma energię, charyzmę i wyrazisty styl, które doskonale oddają siłę kobiecości i wartości stojące za marką avon” – komentuje daniel przemęcki, szef marketingu w avon polska. dodaje także, że piosenkarka jest zaangażowana w akcję przeciw przemocy, którą organizuje avon z okazji dnia kobiet. marka przekazuje fundacji feminoteka cały zysk ze sprzedaży specjalnego zestawu kosmetycznego. w ramach kampanii „makijaż, który o ciebie dba” od 1 marca w mediach społecznościowych (m.in. na instagramie czy tiktoku) pojawiają się materiały przygotowane przez ponad 100 influencerów. avon nawiązał współpracę z twórcami takimi jak fog in the garden, martyna kaczmarek czy inchidris. działania obejmują również globalne spoty, emitowane na antenie telewizji polsat, tvp i tvn. w produkcjach występuje hamzaa, brytyjska raperka i beatboxerka. sama kampania telewizyjna potrwa do 14 kwietnia 2024 roku. za zakup mediów na polskim rynku odpowiada dom mediowy starcom, a za kampanię influencerską – agencja brandlift. havas pr wspiera komunikację pr marki. avon nie ujawnia, na jaki okres podpisano umowę z piosenkarką. (an).