Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
Wystartowała kampania zmieniająca stereotypy na temat Wilna. na początku kwietnia 2024 roku agencja rozwoju miasta wilna go vilnius ruszyła z kampanią „vilnius. expectations vs. reality”. założeniami inicjatywy są obalenie stereotypów na temat stolicy litwy oraz zachęcenie turystów, głównie z niemiec i wielkiej brytanii, do jej odwiedzenia. na stronie go vilnus można przeczytać, że – według badania przeprowadzonego przez travel in lithuania w 2022 roku – litwa kojarzy się brytyjczykom i niemcom m.in. z „biednym, nieznanym krajem”. czytaj więcej: wilno „punktem g europy”. kampania promująca miasto wzbudza kontrowersje. jak czytamy, wspomniane stereotypy ulegają jednak przekształceniom po odwiedzeniu wilna. zgodnie z analizą, 59 proc. turystów z wielkiej brytanii i 50 proc. z przyjezdnych niemiec deklaruje, że chciałoby ponownie odwiedzić stolicę litwy. głównym elementem kampanii jest spot składający się z dwóch fragmentów. w pierwszej części litwa zostaje określona jako „perła europy wschodniej”. termin ten zostaje jednak zestawiony ze stereotypowymi obrazami przedstawiającymi miasto. w początkowym fragmencie klipu pojawiają się zachowania, które przedstawiają je jako nienowoczesne i zaściankowe. następnie na ekranie pojawia się zachęta „pozwól nam zmienić twoje zdanie”. wilno zostaje ukazane w zupełnie innym świetle – jako nowoczesne i warte odwiedzenia. źródło: youtube.com/@govilnius. na stronie go vilnus czytamy, że reklamy mają być wyświetlane w wielkiej brytanii oraz niemczech. pojawią się na 269 obiektach na głównych stacjach londyńskiego metra. akcja zakłada również umieszczenie krótkich klipów wideo oraz banerów w przestrzeni internetowej. agencja rozwoju miasta przewiduje, że w czasie kampanii liczba wzmianek o wilnie w zagranicznych mediach sięgnie nawet 200 mln. zakłada również, że świadomość na temat wilna wzrośnie o 2 proc. zarówno w wielkiej brytanii, jak i w niemczech. (an).
Na początku kwietnia 2024 roku agencja rozwoju miasta Wilna Go Vilnius ruszyła z kampanią „Vilnius. Expectations vs. Reality”. Założeniami inicjatywy są obalenie stereotypów na temat stolicy Litwy oraz zachęcenie turystów, głównie z Niemiec i Wielkiej Brytanii, do jej odwiedzenia.
Na stronie Go Vilnus można przeczytać, że – według badania przeprowadzonego przez Travel in Lithuania w 2022 roku – Litwa kojarzy się Brytyjczykom i Niemcom m.in. z „biednym, nieznanym krajem”.
Jak czytamy, wspomniane stereotypy ulegają jednak przekształceniom po odwiedzeniu Wilna. Zgodnie z analizą, 59 proc. turystów z Wielkiej Brytanii i 50 proc. z przyjezdnych Niemiec deklaruje, że chciałoby ponownie odwiedzić stolicę Litwy.
Głównym elementem kampanii jest spot składający się z dwóch fragmentów. W pierwszej części Litwa zostaje określona jako „perła Europy Wschodniej”. Termin ten zostaje jednak zestawiony ze stereotypowymi obrazami przedstawiającymi miasto. W początkowym fragmencie klipu pojawiają się zachowania, które przedstawiają je jako nienowoczesne i zaściankowe.
Następnie na ekranie pojawia się zachęta „pozwól nam zmienić twoje zdanie”. Wilno zostaje ukazane w zupełnie innym świetle – jako nowoczesne i warte odwiedzenia.
Źródło: youtube.com/@GoVilnius
Na stronie Go Vilnus czytamy, że reklamy mają być wyświetlane w Wielkiej Brytanii oraz Niemczech. Pojawią się na 269 obiektach na głównych stacjach londyńskiego metra. Akcja zakłada również umieszczenie krótkich klipów wideo oraz banerów w przestrzeni internetowej.
Agencja rozwoju miasta przewiduje, że w czasie kampanii liczba wzmianek o Wilnie w zagranicznych mediach sięgnie nawet 200 mln. Zakłada również, że świadomość na temat Wilna wzrośnie o 2 proc. zarówno w Wielkiej Brytanii, jak i w Niemczech. (an)
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
Wystartowała kampania zmieniająca stereotypy na temat Wilna. na początku kwietnia 2024 roku agencja rozwoju miasta wilna go vilnius ruszyła z kampanią „vilnius. expectations vs. reality”. założeniami inicjatywy są obalenie stereotypów na temat stolicy litwy oraz zachęcenie turystów, głównie z niemiec i wielkiej brytanii, do jej odwiedzenia. na stronie go vilnus można przeczytać, że – według badania przeprowadzonego przez travel in lithuania w 2022 roku – litwa kojarzy się brytyjczykom i niemcom m.in. z „biednym, nieznanym krajem”. czytaj więcej: wilno „punktem g europy”. kampania promująca miasto wzbudza kontrowersje. jak czytamy, wspomniane stereotypy ulegają jednak przekształceniom po odwiedzeniu wilna. zgodnie z analizą, 59 proc. turystów z wielkiej brytanii i 50 proc. z przyjezdnych niemiec deklaruje, że chciałoby ponownie odwiedzić stolicę litwy. głównym elementem kampanii jest spot składający się z dwóch fragmentów. w pierwszej części litwa zostaje określona jako „perła europy wschodniej”. termin ten zostaje jednak zestawiony ze stereotypowymi obrazami przedstawiającymi miasto. w początkowym fragmencie klipu pojawiają się zachowania, które przedstawiają je jako nienowoczesne i zaściankowe. następnie na ekranie pojawia się zachęta „pozwól nam zmienić twoje zdanie”. wilno zostaje ukazane w zupełnie innym świetle – jako nowoczesne i warte odwiedzenia. źródło: youtube.com/@govilnius. na stronie go vilnus czytamy, że reklamy mają być wyświetlane w wielkiej brytanii oraz niemczech. pojawią się na 269 obiektach na głównych stacjach londyńskiego metra. akcja zakłada również umieszczenie krótkich klipów wideo oraz banerów w przestrzeni internetowej. agencja rozwoju miasta przewiduje, że w czasie kampanii liczba wzmianek o wilnie w zagranicznych mediach sięgnie nawet 200 mln. zakłada również, że świadomość na temat wilna wzrośnie o 2 proc. zarówno w wielkiej brytanii, jak i w niemczech. (an).