sobota, 23 listopada, 2024

PARP z PRIMUM PR

Konsorcjum trzech partnerów: PRIMUM PR, Smartlink, oraz Strategis wygrało przetarg publiczny na realizację kampanii dla Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Projekt dotyczy wprowadzenia Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (PO KL) i obejmuje działania z zakresu public relations oraz promocji.

W ramach projektu zaplanowano m.in. organizację seminariów dla beneficjentów programu oraz kampanię medialną w prasie i radiu.

Program Operacyjny Kapitał Ludzki jest finansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego. Jego celem jest podnoszenie wiedzy pracowników i przedsiębiorców. W ramach projektu firmy, szczególnie z sektora MSP, będą mogły skorzystać z dofinansowania na szkolenia oraz studia podyplomowe. Działania PO KL przewidziano na lata 2008-2015. PARP będzie dysponował budżetem w wysokości 500 milionów euro.

Projekt całościowo koordynuje firma Smartlink, spółka specjalizująca się w promocji unijnych funduszy i dobrych praktyk. Strategis to spółka wspierająca firmy w procesach zarządzania. W PRIMUM projekt koordynuje zespół w składzie: Katarzyna Gospodarek i Marta Chmura, doradztwo z ramienia zarządu – Dariusz Zieliński. Kampania ma trwać do 10 grudnia. Do przetargu złożono 5 ofert. (kk)

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj