Agencja Brand Support podpisała umowę na stałą obsługę PR warszawskiego oraz trójmiejskiego Centrum Handlowego Klif. W jej ramach dział brandPR odpowiada za przygotowanie strategii komunikacji dla obu centrów oraz za budowanie relacji z mediami.
Agencja została wybrana w drodze przetargu. Umowę podpisano na rok, z możliwością przedłużenia.Ze strony Brand Support projekt prowadzą: Magdalena Pohrybieniuk oraz Radosław Wójcik – nowa osoba z zespołu brandPR.
Radosław Wójcik, jako account executive, odpowiada za relacje z mediami klientów agencji, a zwłaszcza za działania właśnie na rzecz Centrum Handlowego Klif Gdynia, Centrum Handlowego Klif Warszawa oraz Chipita Polska. Wójcik pierwsze doświadczenia w PR zdobył na praktykach w Departamencie PR Grupy Generali. Współpracował także z działem PR-u korporacyjnego Edelman Polska. W agencji pracują obecnie 24 osoby. (kk)