Mikołaj Skorupski został szefem działu marketingu i public relations Polskiej Izby Ubezpieczeń. Jest to nowo utworzone stanowisko. Wcześniej, od lutego do listopada 2008, był rzecznikiem w ZUS-ie, gdzie zastąpił go Przemysław Przybylski.
Mikołaj Skorupski z ubezpieczeniami jest związany od 1999 r. Początkowo pracował jako dziennikarz w redakcjach tygodnika Gazeta Finansowa i miesięcznika Home&Market, w których zajmował się problematyką asekuracyjną. Następnie, w 2000 r. rozpoczął pracę w biurze prasowym PZU Życie SA, gdzie był zastępcą rzecznika prasowego, a następnie rzecznikiem prasowym.
W 2005 r. został PR managerem w agencji reklamy zewnętrznej News Outdoor Poland. W roku 2007 objął stanowisko kierownika działu PR ds. nowych produktów w firmie Provident Polska.
Mikołaj Skorupski działa także społecznie na rzecz branży PR w Polsce. Jest Członkiem Zarządu Mazowieckiego Oddziału Polskiego Stowarzyszenia Public Relations.
Polska Izba Ubezpieczeń jest instytucją samorządu gospodarczego działającego na rzecz rynku ubezpieczeniowego w Polsce. (kk)