Hanna Gehrke-Gut pełni funkcję dyrektora ds. PR w nowej wrocławskiej agencji GutPR. Przez ostatnie dwa lata Gehrke-Gut była dyrektorem PR w agencji E.C.H.O. Communications. Posiada doświadczenie w obsłudze PR firm z branży informatycznej, budowlanej, wnętrzarskiej, FMCG i innych – zdobyte zarówno w trakcie zatrudnienia w strukturach korporacyjnych, jak i w pracy agencyjnej.
Agencja GutPR ma się specjalizować w prowadzeniu relacji z mediami oraz e-PRze dla klientów z branż: IT, budownictwo, wnętrzarstwo, finanse, kosmetyki, odzież i FMCG. Tymczasem agencja obsługuje dwóch klientów. Docelowo – jak powiedziała redakcji PRoto Hanna Gehrke-Gut – w agencji ma być zatrudnionych ok. 20 osób, które mają obsługiwać ok. 20 klientów. „Ten plan chcielibyśmy zrealizować do końca 2010 roku” – deklaruje dyrektor nowej agencji. (kk)