Grupa Smart Media pozyskała nowych klientów. Konsorcjum składające się z agencji Smart Media oraz RingPR, podpisało stałe umowy na obsługę PR-owską z producentem AGD firmą Ardo, z wydawcą tytułu prasowego Echo Miasta – spółką Media4mat oraz firmą Polnord, polskim deweloperem.
Obsługa ARDO obejmuje przede wszystkim relacje z mediami, PR marki oraz prowadzenie zewnętrznego biura prasowego firmy.
Dla wydawcy tytułu Echo Miasta, Smart Media odpowiedzialne jest za wdrażanie nowej strategii relacji z mediami oraz organizację części działań wizerunkowych z zakresu B2B.
Dla firmy Polnord agencja opracowuje program komunikacji marketingowej, obejmujący przede wszystkim działania promocyjne.
Firmy nie korzystały wcześniej z usłu agencji PR-owskich.
Za działania dla firmy ARDO odpowiadają Joanna Jędor, senior acount executive oraz (nadzór i doradztwo strategiczne) Jakub Dmitrowski i Krzysztof Smardzewski , za Media4mat – Joanna Jędor oraz Jakub Dmitrowski , a za Polnord– Krzysztof Kowalski, Kamila Mitura, account executive oraz Krzysztof Smardzewski. (kk)