Ambasada Brytyjska w Warszawie wybrała agencję PR-owo-marketingową Konceptia do obsługi programu „Follow The Bus”, realizowanego w Europie Środkowo-Wschodniej.
Do działań agencji należy doradztwo w zakresie komunikacji projektu „Follow The Bus”, ale także produkcja treści multimedialnych i ich dystrybucja.
W ramach globalnej trasy londyński autobus odwiedzi szereg miejscowości w Europie Środkowej i Wschodniej. W sumie przemierzy cztery kontynenty i 16 krajów. Autobus rozpoczął trasę w Nowym Jorku w maju tego roku z udziałem premiera Davida Camerona i Księcia Harry’ego, a jego podróż potrwa rok.
Agencja rozpoczęła także ostatnio, trwającą rok, wewnętrzną kampanię komunikacyjną dla firmy z branży HR — Adecco EE&MENA. Prowadzi dla niej działania w 16 krajach, w tym w Rosji i na Ukrainie, w Grecji, krajach bałkańskich oraz Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Tunezji i Maroku. (es)