Agnieszka Zając, dotychczasowa dyrektor marketingu i PR 4fun Media, rozstaje się z firmą. Zastąpi ją Marcin Wojtasik.
Wojtasik ma kilkunastoletnie doświadczenie w tworzeniu strategii marketingowych, m.in. dla marek: Plus, iPlus, Panasonic (Viera, Lumix), Bonduelle, Inteligo, Sferis, Microsoft, ASUS, Komandor, Danone, Polska The Times, Dalkia. Pracował w działach strategii i komunikacji reklamowej w agencjach Dougfaberfamily (aktualnie Change Integrated) i Young&Rubicam. Zajmował się również konsultingiem i współpracą z klientami jako niezależny doradca. Jest specjalistą w zakresie tworzenia koncepcji i prowadzenia działań marketingowych, zarówno w mediach tradycyjnych, jak i w obszarze digital. Bezpośrednio przed dołączeniem do zespołu 4fun Media, współpracował z firmą NANOVO, gdzie odpowiadał za strategię rozwoju produktów i usług z obszaru Digital Signage.
Obejmując stanowisko po Zając, przejmie również część obowiązków Mateusza Góreckiego, któremu zostaje powierzone, w ramach awansu, nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. innowacji i inwestycji.
Zając na stanowisku dyrektora marketingu i PR w 4fun Media pracowała od 2007 roku. Wcześniej związana była z agencją Core PR i Platformą Mediową Point Group. (es)