24/7 Communication rozpoczęło współpracę z Ambasadą Brytyjską w Polsce i rządem brytyjskim. Agencja będzie odpowiedzialna za prowadzenie działań PR oraz social mediowych, które będą wspierać edukację Polaków o regionalnych produktach brytyjskich oraz specjałach ich kuchni.
Klient został pozyskany w przetargu. Jego obsługą zajmie się zespół zarządzany przez Group Account Managera Dominikę Dworak. Agencja nie podaje, na jak długo została podpisana umowa.
„Cieszymy się, że po raz kolejny agencja będzie wspierać komunikację i promocję innego kraju w Polsce. Na stałe oprowadzimy działania dla Amerykańskiej Izby Handlowej natomiast w roku 2013 mieliśmy przyjemność realizować projekt dla Ambasady Królestwa Niderlandów. Teraz mamy okazję przybliżyć Polakom kulinarne bogactwo Wielkiej Brytanii” – mówi Dirk Aarts Managing Partner 24/7 Communication.
Projekt „Food is GREAT” skupia się na promocji regionalnych brytyjskich produktów m.in. serów, whisky, cydru czy owoców morza wśród polskich konsumentów i sprzedawców artykułów spożywczych. (kg)